תכנון פרויקטים מסחריים ובנייה רוויה

תכנון מבנים מסחריים, תכנון בניה רוויה וביצוע

תכנון מבנים מסחריים או מתחם באשר הוא הינו ללא צל של ספק משימה מהמורכבות ביותר הקיימות בענף הבנייה.
הסיבה לכך מקורה בצורך בתיאום מול שורה של גורמים, ביניהם הרשות המקומית בתחומה מוקם הפרויקט, עמידה בדרישות של גופים שונים כדוגמת כב"א, חברת החשמל, פיקוד העורף, וזאת עוד מבלי להזכיר את דרישות הלקוח המיועד.

בחירה בחברת בנייה מבצעת שבאמתחתה היכולת לקדם את הפרויקט החל מהשלב התכנוני, ובהמשך לאורך כל שלבי הבנייה בפועל, הינה החלטה אסטרטגית שעשויה לעשות את ההבדל בין פרויקט מוצלח בעל עמידות לאורך שנים ארוכות, לבין פרויקט כושל שאינו עומד בתנאי הסף ובקריטריונים הדרושים על פי החוק הישראלי.

מגמה זו מתייחסת גם לפרויקטים של בנייה רוויה שתכליתם ניצול אפקטיבי של עתודות הקרקע הקיימות (בנייה לגובה) תוך התייחסות לביקושים האדירים והקפדה יתרה על עמידה ללא דופי בתקנים הבטיחותיים הקיימים.

עפרים – למען השקט הנפשי שלך

ענף הבנייה כאמור טומן בחובו לא מעט אתגרים ומורכבויות שעשויים לגרום לא פעם לשגיאות חמורות עבור לקוחות הקצה, עד לעוגמת נפש של ממש.
על מנת למנוע מבעוד מועד כל אפשרות שכזו, ישנו אפקט לא מבוטל לבחירה של חברת בנייה מקצועית אשר שמה הולך לפניה.
הכוונה היא לבחירה בחברה שביכולתה להיענות לדרישות הלקוח מחד, ומאידך לקחת על עצמה אחריות מלאה לאורך כל שלבי הפרויקט, החל משלבי התכנון ועד לעבודות הגמר.

חברת עפרים בהובלתו של מאיר אלביליה הפועלת מזה שני עשורים בענף ומתמחה בתכנון מבנים מסחריים ובנייה רוויה, הינה אכן גורם שכזה בזכות ניסיון מוכח בכל ענפי הבניין, לרבות בניין ראשי, עבודות פיתוח, עבודות חשמל ותשתיות, מערכות קונסטרוקציה ועבודות גמר.

הפרויקטים השונים עליהם אמונה עפרים מנוהלים באופן רציף על ידי מנהלי החברה המצויים בשטח, בשילוב עם ירידה עד לפרטים הקטנים ביותר.

בעזרת צוות עובדים מיומן אשר באמתחתו ניסיון יוצא דופן, ביכולתנו להעניק שקט נפשי עבור קהל הלקוחות לטובת תכנון וביצוע כל סוגי הפרויקטים. נשמח לעמוד לרשותכם תוך הבטחת הסטנדרטים הגבוהים בענף.

קראו גם – פרויקטים תעשייה ומסחר | אודות חברת עפרים

שתפו את הכתבה

דילוג לתוכן